czwartek, 16 sierpnia 2012

Z dwururki...

... mnie trafiło, bo od Hafii i od Marty

Mam wyszczególnić 7 rzeczy, których o mnie nie wiecie. Hmmm... No to jedziemy :D
  1. Mam na prawej ręce, od wewnątrz, poniżej łokcia bliznę po ranie szarpanej uzyskanej drogą wpadnięcia na klamkę.
  2. Gdybym okazała się chłopcem - nazywałabym się Damian.
  3. Miałam w życiu dwie morskie świnki: Felka i Rokitę.
  4. Chronicznie nie cierpię miętowych czekoladek.
  5. Jestem maniakalną czytaczką wierszy. Kiedyś też je na małą skalę pisałam.
  6. Muzyka działa na mnie bardzo intensywnie. Potrafię popłakać się przy reklamie, bo podłożyli do niej jakiś emocjonujący "kawałek". W ogóle od ciąży łatwo się wzruszam.
  7. Na bierzmowaniu wybrałam imię Joanna. Od d'Arc naturalnie.
 
obrazek (lubię go) stąd

Do zabawy zapraszam:
Pin It Now!

3 komentarze:

  1. ad. 2 - miałam być Łukaszem :)
    ad. 3 - a ja miałam Negrusia i Karolcię. Negruś urodził się kilka dni po kupieniu Karolci, oczywiście był jej synem, a jej ciąża była dla nas zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaa, miałam kota Rokitę :D

    OdpowiedzUsuń