środa, 17 października 2012

Było, nie minęło

Tydzień bliskości (zdjęcia kiepskie, bo nie chciałam maluchom fleszem w oka świecić):
Wykład o zaletach chustonoszenia - troje prowadzących ;) (ja akurat demonstruję jak się nosi zimą :D)

Warsztaty śpiewania kołysanek :)

Warsztaty tańca z dzieckiem w chuście. Najstarsze z najmłodszych uczestniczek odmówiły współpracy przy powolnym pląsaniu :D




Byłyśmy jeszcze na gimnastyce dla mamy i malucha, warsztatach z masażu Shantala, spotkaniu Klubu, poprowadziłyśmy z MamąHani spotkanie na temat BLW, a na koniec zostawiłam Ojca z Córą i wybyłam na babskie ploty przy kawie.

A Babywearing International, czyli główny organizator akcji opublikował u siebie na Fejsie nagranie z naszego flesza :D:D:D (wrzucałam już, ale co tam ;D)

Było intensywnie i cudownie, a duch RB unosił się w powietrzu ;) Pięknie było, no :) My chcemy jeszcze nie raaaaaz!
Pin It Now!

6 komentarzy:

  1. Piękna inicjatywa. Chętnie sama bym uczestniczyła w takich zajęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotorelacja :) Fajnie, że tyle ciekawych rzeczy udało Wam się zrobić z okazji Tygodnia Bliskości :) A filmik uwielbiam więc super, że wrzuciłaś go jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jednak śmieszne:"warsztaty śpiewania kołysanek" bierzesz głęboki wdech, dziecię i śpiewasz:P po prostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można podszkolić technikę, lub wzbogacić repertuar, nie sądzisz? Po za tym sam klimat spotkania i wspólnego śpiewu też jest miły. Ja w tym nic śmiesznego nie widzę.

      Usuń
  4. Cudne jest to zdjęcie na którym śpi

    OdpowiedzUsuń